szukaj odpowiedzi, zadawaj pytania i bądź w kontakcie z naszą
społecznością estartupiaków.

Start Dyskusje WordPress Z czym masz największy problem? Odpowiedz na: Z czym masz największy problem?

  • Mariusz

    Administrator
    21 lipca 2020 o 13:28

    Hej,

    Kurczę ciężko powiedzieć skąd ten błąd się bierze. Sama wiadomość nic nie mówi. Ale to jest chyba błąd związany z API, brakującymi wartościami / danymi… Ogólnie jest to wiadomość dla developera wtyczki chyba. Albo masz jakąś wtyczkę zainstalowaną, która miesza. Nie próbowałeś przypadkiem modyfikować, ukrywać, usuwać niektórych pól w formularzy zamówienia ?

    Pare dni temu pisał tutaj na forum inny użytkownik, że u niego wszystko działa ale o dziwo po zainstalowaniu PayPal ma dodatkowo Przelewy24. Myślałem, że to on coś namieszał, ale u Ciebie tez się to pokazuje, wiec chyba Przelewy24 dogadało się z PayPalem i połączyli siły … pewnie działa to tak, że możemy płacić przez Przelewy24 nie mając u nich konta, pieniadze będzie księgował na swoim koncie PayPal, dostaniemy wygodne polskie platnosci, a Przelewy24 będzie dostawał od PayPala jakąś prowizję…

    Muszę to przetestować, bo to coś nowego.

    https://akademia.estartupy.pl/dyskusje/temat/jak-dodac-przelewy24-do-woocom-juz-po-pozytywnej-weryfikacji-konta-klienta/

    Pod linkiem u góry masz wiadomość od tego użytkownika u którego wszystko działa. Może Może spróbuj odpowiedzieć na jego wiadomość i podpytać jak to skonfigurował u siebie?

    Sorki, ja właśnie jestem w pociągu (wakacje) i nie mam jak skorzystać z komputera, żeby sprawdzić to bardziej dogłębnie.

    Jak dodać Przelewy24 do WooCom ,już po pozytywnej weryfikacji konta Klienta