Start › Dyskusje › WordPress › Z czym masz największy problem? › Odpowiedz na: Z czym masz największy problem?
-
Hej,
Kurczę ciężko powiedzieć skąd ten błąd się bierze. Sama wiadomość nic nie mówi. Ale to jest chyba błąd związany z API, brakującymi wartościami / danymi… Ogólnie jest to wiadomość dla developera wtyczki chyba. Albo masz jakąś wtyczkę zainstalowaną, która miesza. Nie próbowałeś przypadkiem modyfikować, ukrywać, usuwać niektórych pól w formularzy zamówienia ?
Pare dni temu pisał tutaj na forum inny użytkownik, że u niego wszystko działa ale o dziwo po zainstalowaniu PayPal ma dodatkowo Przelewy24. Myślałem, że to on coś namieszał, ale u Ciebie tez się to pokazuje, wiec chyba Przelewy24 dogadało się z PayPalem i połączyli siły … pewnie działa to tak, że możemy płacić przez Przelewy24 nie mając u nich konta, pieniadze będzie księgował na swoim koncie PayPal, dostaniemy wygodne polskie platnosci, a Przelewy24 będzie dostawał od PayPala jakąś prowizję…
Muszę to przetestować, bo to coś nowego.
Pod linkiem u góry masz wiadomość od tego użytkownika u którego wszystko działa. Może Może spróbuj odpowiedzieć na jego wiadomość i podpytać jak to skonfigurował u siebie?
Sorki, ja właśnie jestem w pociągu (wakacje) i nie mam jak skorzystać z komputera, żeby sprawdzić to bardziej dogłębnie.
Jak dodać Przelewy24 do WooCom ,już po pozytywnej weryfikacji konta Klienta